7 Temmuz 2015 Salı

Canon PIXMA İP2700 kurulum ve hortum ayarı nasıl yapılır

Canon PIXMA İP2700 kurulum ve hortum ayarı





Açiklaması






Meraba arkadaşlar yunus bn bu videomuzda Canon PIXMA İP2700 kurulum ve hortum ayarından bahsetmeye çalıştım umarım yardımcı olmuşumdur .
açıklama bölümünde pek fazla yazılacak birşey yok aslında
ürünü yeni aldığınızda kit sistemli aldığınızda kullanmadan yapmanız gerekenler şöle
1 kutudan çikarırken dinkat ediniz hortumlarını kopara bilirsiniz yada montajını yani hortum ayarını boza bilirsiniz.
2 kartuşların altındaki bantlari sökmeniz gerekiyor bu videoda öna yer vermedim ama başka videomuzda mutlaka yer vermeye çalıçacağım.
3 harici depolardaki tıpların urufak olanları açmanız gerekiyor
4kullanma talimatını mutlaka okuyunuz,
5 hadi hayırlı uğurlu olsun ilerde mutlaka sorun yaşarsın ozaman bize e posta ata bilirsiniz

https://www.facebook.com/kackal
https://twitter.com/08kackal
konusanservis@gmail.com

Teknoloji'ye ayak uydurmak her ne kadar zor olsada
kullandığınız elektronik ürünlerin servis kismi ile ilğili videolar yayınlayacağız
Amacımız kendi servisinizi kendiniz yapmanız enazından basit olanları ve kolay olanları yapmanız için elimizden geleni yapmaya çalışacağız.
varsa yaşadığınız sorunlarınız bize sorun size yardımcı olalım Adan z sora bilirsiniz,
bizi sosyal ağlarda paylaşmanız ve önermenizi rica ederiz.
bize konusanservis@gmail.com dan ulaşa bilirsiniz.
İzlediğiniz Videoları Facebook Sayfalarınızda Paylaşarak Bize Destek Verebilirsiniz.
kanalımıza abone olmayı unutmayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder